Cadillac Custom Shutters

Shutters & Blinds
41 Winges Rd, Unit 4 Vaughan ON L4L 6B3
Write a Review
Write a Review
HomeStars  >  Shutters & Blinds in Richmond Hill  >  Cadillac Custom Shutters  >  Toxic Odours emitting from the Shutters
Private User
Private User
Private User reviews Vaughan, ON
1/10

Toxic Odours emitting from the Shutters

The installer Danny was rude when installing the shutters; he asked my husband to throw the installers garbage in the garbage. I told him that we are paying for the shutters and therefore he works for us, not the otherway around. The patio door and side window shutters were a fortune, but the off gassing of the lacquer paint was lethal for over 6 days now. I have health effects from them, dizziness, throat irritation, headache, bad taste in my mouth and given the hot humid weather the stench is worse. Cadillac shutters did not off gas the shutters and installed them right away. I am very concerned that my family is suffering from health affects from this installation as they are extremely toxic. When I asked the owner what can be done, he suggested that he could "remove them and store them in my garage for a few months"...probably something that should have been done prior to their intallation. I am requesting a refund as this was not an inexpensive venture. Don't buy anything from this company if you are health concious!!

Was this review helpful?
Company Response

I was very disappointed to see your review. However with that being said, I would now challenge your comments particularly about who was rude. My installer asked your husband could you "kindly" throw some small pieces of wood in the garbage. This caused an over reaction from you, as you can see in the comments in your review ("I told him that we are paying for the shutters and therefore he works for us, not the otherway around"). Your reaction turned the situation into unnecessarily confrontational. Also, if you felt the shutters cost a "fortune" you did have the option of saying no to the purchase. As far as the smell off the shutters I called you to discuss. As we agreed, we are going through a very hot and humid period right now. I did offer to remove the shutters and store them for a few days, not a few months, to let the paint odor dissipate to which you refused. As far as a refund, this is a custom made product and is non refundable. We strive to satisfy our customers , if we didn't we wouldn't still be in business after 35 years. You can reach me @ 416-451-2155 if you wish to discuss further.