Reviews

10/10

Always outstanding work from Hoerner. The technician arrived promptly and explained to me what the problem was with my toilet and what she planned to do. Not only did she replace the necessary part but replaced another and made other adjustments so that it is now working much more efficiently. I can always count on Hoerner - they're the best!

Was this review helpful?
Company Response

Thank you for such a lovely review. We really appreciate it. I am very pleased to hear that everything is working more efficiently. Thank you for choosing Hoerner and have a great day. We hope we can be of service in the future.

4/10

I had my kitchen cupboards - 19 in all - refaced by Canlik in 2015 and was initially delighted with the results - I wrote a glowing review. But in 2020 - five years later - one of them "bubbled" (the outer layer became detached from the base) and now a year later, six have bubbled. I realize there was no lifetime guarantee, but I fully expected them to last longer than this. It’s unlikely I’ll be able to repair them myself. I'm disappointed in the quality of this work, particularly in light of the amount of money I spent and the positive reviews Canlik continues to receive. I would strongly urge Canlik to use better quality material than what they used in my project

Was this review helpful?
Company Response

Dear Richard,

Thank you for your feedback and suggestions. We are so sorry to hear your issue and understand your disappointment. We will do whatever we can to address your issue.

Qualifying the best suppliers for our customers is always our top priority ever since we started our operation 31 years ago. We did work with all kinds of different door suppliers: the local shops, the big boxes, those from Ontario, those from other provinces. We ended up stick to few suppliers with high quality products & after sale services and yet cost effective.

For over 30 years, we cannot find a perfect door supplier but there are reasons that we stick to the one in Quebec that manufactured your doors. The door supplier has three generations of history on manufacturing cabinet doors. Existing CEO’s grandfather was the founder of the company. The family simply pride of what they have been doing. We were invited to visit their facilities in Quebec. Their investment in the production lines is incredible. It is not even close compared to the local manufacturers. They supply doors to all over Europe and North America. Most local and Ontario door suppliers offer 5 years warranty. They really stand behind their products and offer 10 years warranty on their Thermoplastic doors against de-laminations.

Having said that, they are not perfect (no body does). Things happen. We are so sorry to know that you have to face the issues that you are facing. The good news is that your doors are still under warranty against delamination. (Not cover “normal wear and tear”, “human damages”, “heat damages” and installation costs). Since you have not contacted our office and we cannot identify your job order without your last name. Please contact our Project Management Team at Project@canlikkitchens.com to start the warranty claim process.

Again, sorry for the inconvenience caused and looking forwards to your call.

Victor | Simon | Project Management Team

10/10

I had two jobs done within a two-week period. First, Stephen and his colleague did a great job in unclogging my bathroom sink. Two weeks later, Stephen returned to install a new shower. He worked quickly and efficiently and had the job done in a couple of hours. I appreciated the great communication from Robyn at the office who provided product suggestions and receipts. I also really appreciated the online advance notifications as to when the technicians would be arriving. This was my first time using Hoerner, but from now on, they will be my "go to" plumber for any future work.

Was this review helpful?
Company Response

Richard, Hoerner is very happy to be your go-to plumber. We are currently working contactless free to protect our technicians and clients. Providing product suggestions prior to arriving to avoid duplicate trips into the home. Please call us for any plumbing, hydronic heating, air conditioning, or drain issues you may have in the future. Thanks for taking the time to write this detailed review. Regards, Tracey Hoerner.

8/10

18 months after I had my kitchen cabinets refaced by Canlik, some of the hinges are coming loose and as a result, the cabinet doors don't fit as well. This happened with the doors that get the most use. I've had to tighten them myself on numerous occasions. I felt Canlik had done a really good job at the time and gave the company an excellent review, but now I'm less than satisfied.

Was this review helpful?
Company Response

Dear Richard,

Sorry to hear that. Things happen. Please contact our office and we will send an installer to look at the situation. He will fix it on site if he can. As a matter of fact, our lead installer will be in Down Town area to do a measurement in the morning of next Friday, 3rd Feb 2017. Please let us know if this work for you. We want to make you satisfy again.

Canlik Project Co-ordination Team
Victor | Simon | Madeleine

10/10

I’m redoing my kitchen in stages, starting with the cabinets – Canlik did a fantastic job of refacing! From the beginning, I was impressed by the courteous and professional service from Sandra and Victor. On the day the work took place, I was surprised when only one installer showed up. Nevertheless, he worked quickly and efficiently and had the job done within a few hours. I was very impressed with his eye for detail. The cabinets look great! I highly recommend Canlik, and when I decide to have my counters replaced, I’ll definitely go back to them.

Was this review helpful?