Reviews

0/10

I wish I had read reviews on HomeStars before purchasing my appliances from Tasco. I bought in October. Delivery February 1. On February 1st, I was told that two items were backordered until February 17th. I was told today that they are further delayed until March 20th. Unbelievable.

Was this review helpful?
10/10

My sewage ejector broke after only 1 year of operation. I called Adrian Plumbing (after my previous plumber could not correctly diagnose the issue). After inspection, it was confirmed that the venting pipe was not to code (too small and installed incorrectly). Adrian replaced all pipes. Separately, I had a leak in my basement laundry room. My garden hose valve was installed incorrectly and had frozen / burst during the winter. When I turned it on in spring, it flooded the laundry room. Adrain replaced this too. Most recently I asked him to swing by a change the direction of the garden water shut off lever. He was here within 24 hours to correct AND (unrelated to my request) added a bracket under my sink for my dishwasher at no additional cost. Fantastic customer service and I would highly recommend.

Was this review helpful?
10/10

I found this locksmith on Homestars and the reviews were spot on! I called for information, was able to send photos to explain my situation and I received a prompt response & estimate. They showed up on time, were very friendly, and got the job done super fast. I would definitely recommend.

Was this review helpful?
Company Response

Thanks for your quick review of our service. It was A Perfect Pick Locksmiths pleasure to provide our mobile locksmith service. Appreciate your business and look forward to serving your future security needs.

10/10

The most positive experience I have ever had with a home improvement company. Finished one week ahead of schedule. Followed up with them twice after the work was completed and they had been paid in full and they still got back to me and answered my questions. I would definitely recommend.

Was this review helpful?
Company Response

Hi Catherine,

Thanks for the review. I'm glad you had such a positive experience with Sean and the boys. I hope the fence we reinstalled is still holding up. Enjoy the new basement.

Daniel

0/10

I am beyond disappointed with my experience with Laird and Sons on December 22nd. I had been using Laird and Son for my oil delivery and maintenance for many years. In March of this year I switched to gas. Laird was more expensive for the actual furnace, so I went with another company, but because I had such a great experience with Laird over the years, I decided I would give them my annual service / maintenance business going forward. I called a few weeks ago to make the appointment. I explained my situation (new furnace, not installed by Laird) and I asked if I would void my warranty by using Laird. She said no. When the technician came out, I explained the situation to him. He laughed at me! I asked “am I wrong to use Laird”? He said no. I asked if I was voiding my warranty. He said no. I left him in the basement. A short time later the technician came up to explain to me that if my furnace breaks down, the parts are covered by warranty, but the labour is not. I checked my paperwork and I saw that I have a 12 years parts and service warranty. I went down to the basement to explain that and he said I MUST use the same company that I purchased the furnace from otherwise it will void the labour portion of my warranty. This did not seem right to me… if I buy a car, I don’t void my warranty going to a licensed mechanic, instead of the dealership, but I did not argue further. He was the expert. Or so I thought. That said, I took his advice and told him to stop working and to charge me for his work to date. He charged me $159 + tax – full service price even though he did not complete the service. I came into work and emailed the company I purchased the furnace from. They confirmed (as I knew) that I can use any licensed technician. The technician was NOT educated, gave me incorrect information, wasted my morning AND charged me $159 + tax for NOTHING. My furnace has not been serviced. I have emailed Laird and Sons and received no response to date. This has left a horrible taste in my mouth. Laird and Sons has gone from being a company I wanted to give my business to for many years, to me finding an alternative because of this one employee.

6 of 6 people found this review helpful.
Was this review helpful?
Company Response

Unfortunate breakdown in communication . You were not charged the $ 159 , we will assume you did not know this before you wrote your review .
We hope you have a good winter !!

10/10

I was extremely happy with the entire experience. Friendly workers. They showed up on time. They were efficient, safe, gave me a great price and left my yard tidier than when they arrived. I would absolutely recommend them.

1 of 1 people found this review helpful.
Was this review helpful?
Company Response

Thank you, Catherine. It is always nice to have confirmation that we've done a great job with the clean-up. Besides everyone being safe, it's our number 1 priority at the end of the day.
Genuinely,
Darryl Stevenson

10/10

A friend recommended Buttons to me. Nigel came out on a weekend to quote. He answered all my questions and concerns. He was educated and was able to advise me of an Enbridge rebate that was available to me... that a competing company did not know existed. The pricing was fair. The work was completed in one work day and inspected/approved by Enbridge the next.

Was this review helpful?
Company Response

Hello Catherine,
Thank you for the great review! Continuing education and keeping up with current rebates and incentives are steps we take to ensure we are offering all we can to the homeowner in order to pass savings onto them. We are pleased that Nigel was able to answer all of your questions and concerns and facilitate the Enbridge Home Energy Audit for you.

Thank you again Catherine...Team Button's

10/10

Very prompt in making an appointment to estimate. Very prompt scheduling and completing the job. I was not up-sold. My options were explained to me in detail and very honest advice was given. Crew were fast, efficient and friendly... and even gave me some advice to make amends with my grumpy neighbour lol I will definitely be using them again for my basement renovation.

Was this review helpful?
Company Response

Thank you Catherine for your review. we look forward to working with you in future when you do your basement. Maybe your grumpy neighbor is just cold?!